Frisyr

Hejsan! :)
Jag hann inte uppdatera mer igår. Ebba sovde hos mig. Vi såg på film, var med Teddy, spelade fotboll och så var vi ju på stan. :) Idag har jag varit och sett fotbollsmatch i Piteå, det var inte så spännande i förstra halvleken men i andra så blev det mer målchanser och sånt. ;) När jag kom hem därifrån var jag med Ebba. Vi hade fullt upp med att leta Teddy som hade rymt o.O Men tillslut fick vi tag på han som tur var! Och nu har Ebba åkt hem. Så nu sitter jag och bloggar och sånt. Snart ska jag kanske spela fotboll med Felicia och Becca :)

Förresten, Ebba gjorde en frisyr på mig innan vi åkte till Piteå:




Okej, kanske inte så bra bilder. Men det är slut batteri på min kamera så jag var tvungen att ta med webkameran. ;)

Kommentarer
Postat av: Elin (fotoblogg)

SV: Redigerat i mer blått, men ser fejk ut om man lägger på mer! :P

2011-08-28 @ 19:42:54
URL: http://jaagheterelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback