iMovie & Keynote

Tjeena :D
Idag slutade vi ju 14, och bussen hem gick 14.30. Så jag kom hem typ 14.45. När jag kom hem så bytte jag kläder, det var så sjukt vart ute idag!! :o Och sen stekte jag pannkakor för det var blodpudding i skolan idag, bläääH! På skolan hade vi två föreläsningar, en om Keynote och en om iMovie. Sen skulle vi göra en film i iMovie (fast det var ju en kort film) och ett "bildspel" (eller vad man ska säga?) i Keynote. Det var jätte kul. Fast jag hann inte göra klart något, eller jag är nästan klar med bildspelet men filme har jag inte enn börjat på för jag fattade inte ens hur man skulle göra. Men det ska vara klart imorgon. :O Fast bara man vet hur man gör så går det fort. Men jag vet ju inte för jag kunde inte koncentrera mig på föreläsningen :s Förresten ska jag nog snart göra en ny header, en lite mer höstig. Fast nä, för jag har inga höstbilder. Äh, jag sa aldrig det där ^^ Nu måste jag nog iallafall bli klar med de där grejerna O.O


C ya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback