Elin och Teo






Tjoh (:
Jag och Elin har varit på konsum och köpt loka och marabou polka. Vi skulle ha lokan till att fota bubblor med det blev inte nå bra bilder, det var typ inge kolsyra. :( Men istället så har vi varit med Teo (Elins hund) och tränat agility med honom. Han kan hoppa jätte högt! :o Och så har vi badat, sett på teve, fotat lite, ätit marabou polka och druckit cola och lite sånt. :) Hon har även hjälpt mig att fixa lite på min blogg som ni ser (kanske?) Nu kan ni lägga till mig på bloglovin om ni vill. :) Kulkul! Nu ska jag äta middag sen ska jag vara med Elin igern tror jag. :) Förresten så tänkte jag visa hur man gör en egen reflexskärm sen. ;)
Uppdasterar sen! (:

Kommentarer
Postat av: Elin ♥

Teo <3! haha.

Svar: Tack :) Ring mig! :)

2011-07-29 @ 19:27:04
URL: http://jaagheterelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback