1a advent



Hejsan! :) Har fixat litegrann på bloggen, bla lagt upp en nedräkning till julafton. :D Lite mer än 3 veckor bara! :D Gud vad jag längtar!! Till nyårsafton också, det brukar vara nästan lika mysigt som julen, att kolla på alla fyrverkerier och så brukar vi fira med Vilma. En av mina bästisar ♥ Hahha, våra föräldrar är typ också "bästisar", eller vad det heter när man är vuxen.. ^^ Jaja, jag ska fixa lite mer på bloggen och så, fast inte idag. Som ni ser på bilderna så hade familjen "1a adventsfika", vi drack glögg, åt pepparkakor och skumtomtar. :) Gott, fast inte glöggen. Den smaka typ te, USCH! Men jag tog ändå bild på glöggen, för det såg så juligt ut :') Jaja, nog snackat. Nu måste jag sova så att jag orkar upp imorgon. Börjar 9, så jag har liite sovmorgon iallafall. Godnatt! ♥

Kommentarer
Postat av: Annie

sv: tack så mycket! detsamma! :)

2011-11-28 @ 08:48:49
URL: http://anniesphotos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback