Åre

Längtar gaalet mycket tills snön kommer så att man kan åka slalom :D ♥ Bilden är tagen med min mobil i när vi var i Åre i typ mars i år. :)

Ingen video blev det tyvärr, det får bli nästa gång. Idag har jag varit på 4 års kalas hos min "lillkusin", firat pappa på farsdan, sett på hockey (finland-sverige) och chillat lite. Egentligen har jag träning nu men jag mår fortfarande inte så bra så jag hoppade över den idag. I veckan har jag rätt mycket läxor så uppdateringen kommer aksnke inte bli så bra. :/ Men jag ska försöka att blogga så mycket jag kan iallafall. ;) Nu ska jag se på film eller nåt innan den här helgen är slut. Asså gud, det är jul om typ 6 veckor, man måste ju börja julhandla snart och göra en önske-lista :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback