Mycket skola och lite bloggning..

Hejsan! Jag måste nog ta en liten halv paus från bloggandet, jag har så himla mycket i skolan just nu. Sjukt mycket läxor. Och tyvär går det före bloggandet. :/ Och så har jag ju innebandyn. Så jag kommer inte uppdatera så mycket. Kanske 1-2 gånger per dag. Ibland kommer jag kanske kunna klämma in lite mer. Men om jag ändå bara pluggar och tränar så är det ju inte så intressant för er att läsa. Så då är det ju inte så nödvändigt att blogga så mycket heller. Men på helger och sånt så kommer jag ju att blogga som vanligt. Om det inte är något speciellt som att vi åker till stugan över helgen eller något sådant. Men nu vet nu iallafall. Hejdåå ♥

Kommentarer
Postat av: Ebba Silversnö

Jaa klart det gör! Det är absolut ingen brådska ;)<3

2011-09-29 @ 19:06:40
URL: http://silverebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback