Delad tredje plats

Vi förlorade semifinalen med 2-0, så vi kom på delad tredje plats. Fast vi hade flera bra chanser bla ett skott i stolpen. Så lite otur hade vi.. Men jag är nöjd ändå och inte besviken för att vi förlorade för jag kämpade allt jag kunde och så. :) Nu är jag jäättetrött.. Orkar knappt skriva. Helt sjukt vad trött man blir bara av att vara där i hallen. Men det är mycket folk, dålig luft och ekar så man blir verkligen trött. Dessutom har jag ju spelat massa matcher hela helgen och sovit lite så det är inte så konstigt.. Nu måste jag göra någora fuckin' komplementeringar av skolarbeten som jag helt hade glömt bort! orkar fan inte..

Ville bara uppdatera. ;)

Kommentarer
Postat av: Laura

Grattis till tredje plats!:)<3

2012-04-15 @ 17:50:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback