Mobilbilder bildbomb

Tänkte visa lite mobildbilder från senaste tiden. Laddar inte över bilderna från mobilen till datorn så ofta, så när jag väl gör det så kommer det bli lite bildbomber med bara mobilbilder. :) Nu ska jag baka mockarutor med mamma :D

Då jag och Felicia drack Kaffe Latte, fyfan vad äckligt det var!! fast vi hällde i typ 5 sockerpåsar :O Fast vi drack upp allt ändå ;)



Typ standard att vi tre tar bilder i hissen på kulturens hus :D


En bild från alperna, saknar!!


IDAA :D<3


<333


Fan vad sexiiiiga <33


Mina snyggingar<33









HAHAHA OMG!


Elin och Filippa ligger och lyssnar på musik :D


Kommentarer
Postat av: iiiden

hihi mysigt:D

2012-04-30 @ 09:46:51
URL: http://iiiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback