Svar på kommentar



Svar:
Ursäkta mig? Man kan visst vara duktig när man är 13 år, kanske till och med bättre än någon som är 25. Har du någonsin tänkt på att jag gör det här för mina läsare och dem vill se hur jag sminkar mig (kolla kommentarerna själv?), inte hur någon radom person på youtube gör det? Egentligen ska du skita fullständigt i varför min mamma slutade jobba där, bara så du vet ägde hon till och med face, just sayin', och vad fan har det för betydelse ens? Jag börjar bli riktgit less på dessa kommentarer, så snälla.. Bara lägg ner. Ni känner fan inte mig så ni kan ju för i helvete inte veta om jag är bra eller inte? Och vad tjänar du på att sitta och skriva skit till mig? Pengar? skulle inte tro det..

Haters gonna hate.
det var säkert du som skrev den första kommentaren också. haha.

Kommentarer
Postat av: elinhaara~

skit i dom där kommentarerna fanny, du är bra! :)

2012-04-03 @ 15:26:04
URL: http://elinhaaras.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Fan va alla ska dryga... Men jag skulle iaf. tycka det var kul ifall du gjorde en sminkvideo för att se hur just du sminkar dig :D Om jag vill lära mig en speciell sminkning så kan jag ju kolla på YT men då är det ju som sagt bara någon random som man inte känner som sminkar sig. Hoppas du skiter i kommentarerna och gör en sminkvideo för jag skulle tycka det var jättekul! :)

2012-04-03 @ 15:45:58
Postat av: Felicia :)

Jag vill jätte gärna att du ska göra en sminkvideo! Det är ju kul att se hur du/nånannnan sminkar sig! :)<3

2012-04-03 @ 16:08:39
URL: http://feliciiiaaa.blogg.se/
Postat av: Ebba

SKIT I DET DÄR, jag vill se hur du sminkar dig. För du kan. Jag vet det. <33333333333333

2012-04-03 @ 17:40:25
URL: http://silverebba.blogg.se/
Postat av: Ebba

Och så en sak till, de känner inte dig och jag tror aldrig att de skulle vilja säga det där face-to-face, så skit i det bara. <333

2012-04-03 @ 17:43:28
URL: http://silverebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback