Svar på kommentar



Svar: Hej Fanny, om de nu är ditt namn (vilket vore ganska roligt). Nu är det så att du har HEEELT fel. För de första, jag använder mer än bara mascara så jag tänkte att de kanske var kul för mina läsare att kolla på hur jag sminkar mig. För de andra, min mamma har varit make up artist på Face Stockholm så hon har lärt mig. För det tredje, jag är absolut inte så dålig att jag gör så att min mascara klumpar ihop sig, jag är inte precis fjortis och försöker få den göra så? Dessutom känner du inte mig så hur fan kan du "veta att jag inte kan något om smink" och får jag fråga hur gammal du är då? Det finns dessutom vissa 13 åringar som är JÄTTE duktiga på att sminka sig. + Var inte så dryg nästa gång..

Kommentarer
Postat av: Ida

jag skulle tycka att det var jätte kul om du gör en sminkvideo ;) + har ju sett hur du sminkar dig och du är inte dålig på det <3

2012-04-02 @ 20:11:59
Postat av: Ebba

Skit i det där... Bara fånigt ju.

KRAAM SEMLAN! <333

2012-04-02 @ 21:06:00
URL: http://silverebba.blogg.se/
Postat av: josephine andrews

Håller med fanny som skrev kommentaren till max. När man är 13 bast har man för lite erfarenhet för att vara bra på att sminka. Alla som vill se en sminkvideo kan ju bara gå in på YT.

Det finns nog anledningar till varför din mamma inte jobbar kvar där.

2012-04-03 @ 07:42:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback