Sommaren är kort, det mesta regnar bort..

Känns som att den här sommaren har passat väldigt bra till rubriken, det har regnat nästan hela tiden. Innan sommarlovet började så tänkte jag "det här kommer bli den bästa sommaren nånsin!", fast det blev ju inte riktigt som jag hade tänkt mig. Många gånger var det vädret som sabba allt.. Jag kommer knappt ihåg vad jag har gjort den här sommaren, känns som att jag inte har gjort nånting. Hade så mycket jag ville göra men har nog inte ens hunnit med hälften av det.
 
Men jag antar att man får vara nöjd med det man har hunnit med, och det är jag ju såklart. Har ändå haft en väldigt bra sommar i det stora hela. Har badat, åkt vattenskoter/ring, varit med vänner, ätit glass, solat, chillat, spelat fotboll och massa annat. Ungefär det man vill göra (iallafall jag).
 
Nu börjar skolan om 4 dagar (om man ränkar med idag). Tänk vad jobbigt att vakna tidigt på morgonen av väckarklockan, tvinga sig upp ur sängen, äta frukost och allt sånt och sen åka till skolan för en låång dag. Den första veckan blir nog helt okej, men resten.. Betyg börjar vi ju också få, fyfaan. Men på nåt sätt är jag ändå ganska taggad, ska bli kul att se alla igen och se vilka nya som börjar i klassen. Menja, vi får väl se.. Det blir nog bra! :)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Julia

Dem två första ska vi inte ha några vanliga ämnen :DDD

Svar: Bra, men hur vet du det? :)
fannyuknow.blogg.se

2012-08-17 @ 12:23:22
URL: http://floows.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback