Fotbad + musik

Hejsan! Kom precis hem från stan, där  jag har varit med Filippa och Caroline. :) Det var kul! Just nu sitter jag med fotbad och lysnar på musik. Supersköönt!! Man kan knappt vara ute, det är -20°. :O Alltså shiit vad jag längtar tills det blir varamre så man slipper frysa så fort man stycker näsan utanför dörren! ^^ Nu sak jag smörja in fötterna i en tjock fotkräm, sen ska jag plugga till musikprovet som tydligen var på torsag (!!!!!!!!!). Fan, det kunde hon väl ha sagt liite tidigare. Jag som trodde att läget var ganska lugnt, trots att jag har mycket kvar att plugga. Plus att vi har SO/Svenska prov på tisdag, så till helgen blir det att plugga. :( Ha en bra kväll iallafall! :D

Kommentarer
Postat av: klara

vilken skola går du på och vad tycker du är bra och dåligt med den? söt blogg! :D

2012-02-01 @ 16:04:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback