Skitkul kväll/natt

Hejsan! ♥ Ville bara uppdatera bloggen lite och säga att det var jättekul igår! Tack Henny för att jag blev bjuden :D Vi spelade spel, lekte lekar, pratade, lyssnade på musik och åt godis. Det var den roligaste kvällen på länge. :) Alla somnade kring 4 förutom jag, Felicia och Vilma som satte oss med våra täcken och pratade. Sen pratade vi till 6 eller 7. Vi vaknade kl 9 kanske. Så jag sode bara 2-3 timmar i natt. Jag åkte hem från Henny vid 9.30 och när jag kom hem ramlade jag ihop i sängen och sove i 2 timmar. Det var skönt ska jag säga er! ^^ Sen har jag bara städat, renbäddat sängen, duschat, lyssnat på musik och sånt. Jag tror jag ska hyra film sen och mysa med gurka och dipp. Sen blir det nog en rätt tidig kväll så att jag inte är så trött imorgon när jag ska vara med Henny. :) Hejdå! ♥

Blir tyvärr ingen bild till det här inlägget, kände verkligen inte för att vara med på bild just nu. x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback