Fotogrej

Nu kör jag på en sånhär fotogrej igen, tog den från Felicia men ändrade några grejer bara eftersom jag redan haft dom i förra fotogrejen. Kommer nog inte göra det här precis varje dag men jag ska försöka :) Och alla inlägg som har med det här att göra läggs in i kategorin "Fotoutmaning".
 
Dag 1 : En bild på dig själv
 
Dag 2: En bild på ditt favoritklädesplagg
 
Dag 3En bild på dina skor
 
Dag 4: En låt du börjar skratta av
 
Dag 5: En gammal bild på dig själv
 
Dag 6: En persons om alltid ställer upp för dig
 
Dag 7: En bild som du aldrig lagt upp
 
Dag 8: En bild på din bästa vän/vänner
 
Dag 9: En bild på dig i vintras
 
Dag 10: En bild på mina tv/data spel 
 
Dag 11: En person du kan berätta allt för
 
Dag 12: Någon du aldrig kommer släppa taget om

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback