Hoppas ni mår bra alla!

Har haft jättekul i stugan med Julia! :D Vi har spelat badminton, badat, åkt ring, åkt vattenskoter, bastat, tränat, spelat monopol, åkt till nån kamping och spelat minigolf och massa annat :) Är hemma nu men ska kanske tillbaks till stugan ikväll och rensa bland massa gamla leksaker så att jag kan sälja endel saker på loppis. :) Har mycket att planera i veckan, resor, loppisar och saker så jag kommer inte hinna blogga så mycket, fast ni är ju vana nu.. Men jag bloggar så ofta jag kan och hinner iallafall. :) Förresten så kommer bilderna från min stuga nån dag, lite sent kanske men...
 
Har inga bilder att bjuda på, hoppas verkligen att jag får tillbaks min kamera snart men det kan nog ta ett tag för dom har sagt att den måste lagas typ eller nåt..

Kommentarer
Postat av: Felicia :)

Vart ska du resa? :)

Svar: Till gtb med Laura och kanske till Spanien med Vilma i september :D
fannyuknow.blogg.se

2012-07-23 @ 16:37:39
URL: http://feliciiiaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback