Mobilbilder4

Här kommer lite mobilbilder från de senaste månaderna (har skrivit beskriviningar över bilderna):
 
I provhytten när jag provade min onepiece


Vad ska man säga...?


Hahhaha, kommer ni ihåg när jag spillde min bakelse och så kom Teo och åt upp den (Elin & Vilma)


Fan va sexiiga babes jag har alltsåå!!


Filippa, Elin och Julia njuter av värmen medans vi är utomhus och jobbar på SO lektionen (Emilia var också med, hahah)



Blev du glad över presenten Ebba? (Julia fick va modell för Ebba ville inte)


Jag å Julia på hockey VM


Påväg hem från Stockholm i våra nya kepsar :D


Lite go fika med Felicia på tunavallen, hahah...


Saknar verkligen...


Schnygg-Emilia innan träbajsslöjden


Fan vad härligt det var att se alla prov från 7an rivas i småbitar (Med Julia och Emilia)


Min lårkaka (har fortfarande kvar de röda märkena och det gör fortfarande ont när man trycker där)


Hahah, min, Carros, Emilias och Vilmas figurer.. Snygg supermyra Emilia, hahah


Jag å Emilia innan idrotten.. typ?


Lyxshake på max med Vilma


Vilma och Filippas övernattningsparty


Elins första dopp


AHAHAHHHAHAHAHHAHHA, ett ord: Sussi... (Med Emilia på matten)


Emilia provar snyggaste klänningen vi hittade på H&M... eller..?


Söt Henny :')


AHAHAHHA, Faiza med sin lejonman


Döööör


Spelar spel på skolan med tjejjorna


Käärlek♥

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag ser tyyp ut som voldemord, hahaha!
Den får du faktiskt ta bort :P

2012-07-15 @ 20:08:12
URL: http://elinnilssonz.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback