PSG 2012

Tillbaks igen!
Vi kom till 16-delsfinal, men förlorade med 3-2 på straffar. Fast det har gått väldigt bra ändå. Tänker inte skirva om allt för det kommer ta 1 år då.. Men igår på kvällen var jag och Felicia på PSG discot, vi fick typ köa i 45 minuter innan vi kom in, det regnade, blåse, var kallt och vi hade tights och typ kortärmat. Men när vi väl kom in var det jättekul. Det kom typ fram 50 pers och fråga om vi ville dansa, hahah, men de ville vi inte.. Och så råkade jag gå in i en kille som breakdanceade på golvet.. Hahahhahah, jag och Felicia höll typ på garva ihjäl oss :D Har somnat efter tolv och stigt upp 6 eftersom två dagar i rad nu och spelat 6 matcher på tre dagar, så nu är jag helt slut. Vill bara sova..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback