Träning sen stugan

Nu ska jag byta om till träningen. Efter den åker jag hem, snabbduschar och sen åker vi till stugan. Vilma kommer imorgon på morgonen dit och då ska vi arbeta så vi tjänar pengar. Sen på lördag är det ju loppis. :) Så jag kommer hem på söndag tror jag för då har vi också träning. Senare ikväll blir det att basta i stugan och sen se på film för jag har laddat ner några filmer och ska ta med datorn dit, så det blir rätt chill :D
 
åååh så jävla förbannad jag blir!! inlägget skulle ha publicerats för typ över 2 timmar sen -.- less! iallafall, åker till stugan nu :) och sen gick det inte att publicera så jag får göra ett tidsintällt istället, hoppas det funkar..
 
 

Kommentarer
Postat av: Moa

Jätte fin header och design, jag gillar den :)

Svar: Tack! :)
fannyuknow.blogg.se

2012-07-27 @ 15:42:57
URL: http://ponnymoln.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback