Svar på frågestunden del 2

Favoritlåt?
Det byts typ varje vecka, men just nu Loud - Mac Miller.
 
Är det kul att ha frågestund?
Ja, du borde ha det Carra! :D
 
Går det att köpa objektiv till din kamera?
Nää, synd är det..
 
Favoritparfym?
Just nu är det Love Generation Pink
 
Hur fixar du ditt hår en vanlig skoldag?
Ibland plattar jag det, sen tar jag volymtången och "krusar" längst in eller vad man ska säga, sen tuperar jag håret och sprayar glansspray.
 
Favoritklädesplagg?
Hm... Min gröna LA tröja kanske.
 
När startade du bloggen?
14 julia (juli) 2011, så snart är den 1 år. :D
 
I vilket program gördu dina headers?
Pages oftast, det finns bara på Macbooks men ibland gör jag i Photoshop (kommer inte ihåg vilket).
 
Har du fler djur än kaninen?
Ja, en guldfisk som heter Ola :D
 
Är fannyuknow din första blogg?
Nej jag har haft typ 5 bloggar innan.
 
Din idol?
Har ingen idol riktigt..
 
Vart vill du bo när du är vuxen?
I Luleå kanske.. Jag gillar den här staden :) Fast nää, kanske Stockholm eller nåt.
 
Något du ser framemot?
Till hösten, då ska jag, åka utomlands med Elin och Vilma (tror jag) och när jag, Henny och mamma ska till Laura.
 
Favoritmat?
Tacos kanske.
 
En sminkprodukt som du inte kan klara dig utan?
Mascara
 
Favoritblogg?
Har ingen favoritblogg.. Läser typ bara mina kompisars bloggar. Om jag ska vara ärlig tycker jag att stora bloggar som Kenza, Foki, Kissie och sånt är tråkiga.. Fast Keela och Caty är ganska bra. :)
 
Kenza eller Kissie?
Om du menar som person så Kenza, om du menar blogg så Kissie.
 
Keela eller Foki?
Keela.
 
Drömbil?
AHHAHAH, Laura... Nån snygg sportbil typ, en röd :D (kan typ inga bilar..)
 
Hobby?
Va me kompisar, sporta, teckna och så..
 
Tycker du om Jedward?
Nää..
 
Vilken av alla Hungergames böcker tycker du är bäst och varför?
Alla är typ lika bra.. Men kanske 2an.. Vet inte varför, hahah..
 
Vilken är bäst Hungergames filmen eller boken?
Boken är mycket bättre! Man får veta mer tankar, beskrivningar och allt som skiljer boken från filmen är bättre tycker jag.
 
Favorit klädaffär?
Kanske H&M eller Carlings.
 
Finaste staden i Sverige?
Har inte besökt så många städer i Sverige.. Åker mest utomlands, men Vadstena är en väldigt fin stad. :)
 
Alla länder du varit i?
Finland, Italien, Kroatien, Montenegro, Bosnien, Frankrike, Slovenien, Schweiz, Lichtenstein, Dubai, Oman, Jordanien, Turkiet, Spanien, Andorra och såklart Sverige.. Det var något mer men jag har glömt.. x) Som ni ser är det mest ovanliga länder och inte typ dit alla andra åker som typ Grekland, Cypern, Thailand och sånt.. Mamma och pappa gillar såna där ovanliga länder.. :)
 
Gillar du Twilight? Varför/Varför inte?
Har aldrig sett filmerna eller läst böckerna så ingen aning.
 
Vad har du för typsnitt på "frågestund"?
Cheri Liney
 
Säg fem asbra bloggar.
Mina kompisars bloggar är bra, men kan inte välja ut några..
 
Linda är en ball person du känner, eller hur?
Joodå du är asball Linda.. ;)
 
Hur länge har du spelat fotboll?
Det här är sjunde säsongen :D
 
Gillar du vattenmelon?
Såklart :D Men inte honungsmelon..
 
Favoritgodis?
Saltlakrits :)
 
Vilken mobil har du?
HTC wildfire, men den suger köp inte den.
 
Favorit husdjur?
Hund är kul, men jobbigt.. Kanske kanin :D
 
Barndomsvänner?
Vilma Holmgren, Elin Nilsson, Laura Kopare Strand och Henny Pettersson :)
 
 
Vilka äru mycket med?
Julia Lustig, Felicia Edunger, Vilma Holmgren, Elin Nilsson, Henny Pettersson, Ida Frindberg, Becca (HAHA), Julia Hermansson, Linda Forsberg, Emilia Grankvist, Ebba Widgren, Caroline Danielsson, Filippa Flodmark.. HAHAH okej det där var typ alla mina kompisar som bor i Luleå men det är ju dom jag är mycket med.. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback