Trött

Har varit trött hela dagen idag. Fast det var rätt chill. På matten satt jag och Emilia och tog bilder i Photo Booth, och på SO:n samma sak. På spanskan såg vi på film, och på engelskan babblade bara våran lärare och på bilden så låg vi och halvsov i några soffor. Sen fick man sluta när man ville på den sista lektionen. Är för jävla trött just nu. Har träning senare och NO prov imorgon så jag måste plugga som en idiot. Fast jag orkar inte.. Måste nog sova ett tag. Så jag tror inte det blir så ra uppdtering ikväll. Men ni får ha en underbar kväll alla! :)

Tog bara en bild på mig sen i fredags så att inte inlägget skulle vara helt bildlöst..

Kommentarer
Postat av: Perfectly Unbroken ♥

Fin blogg =)

2012-03-14 @ 18:56:54
URL: http://perfectlyunbroken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback