Askul kväll/natt

Igår vid 8 åkte jag, Elin och Vilma till Carro. Linda och Filippa var också där. Vi började se på film men den var så dålig så vi såg inte klart den, istället pratade vi i nån timme. Sen gick vi ut på någon äng med massa råttbon och fotate massa bilder i solnedgången. Sen var klockan typ 1, halv 2 och då gjorde vi iordning sovsäckar, kuddar och filtar på studsmattan för vi ville sova ute. Fast ingen var trött så vi poppade popcorn i garaget och drack cola och pratade, skrattade och hade allmänt kul. Vid 3 ville försökte vi sova men Carro var pigg så hon började dansa och skrika och hoppa runt studsmattan så ingen annan heller kunde sova och då vart alla helt galna och det slutade med att alla låg i en hög och as garvade. Sen var alla trötta så vi försökte sova igen men vid 4 började Vilma, Carro och Filippa frysa asmycket så de gick in och sovde i Carro säng och så sovde vi i typ 2 timmar sen gick Linda också in för hon trdde det var en gubbe i fönstret och då sovde jag och Elin ensam på studsmattan ett tag fast sen kom de andra och hämtade oss. Så till sist slutade det med att Carro, Vilma och Linda sovde i Carros syrras säng och jag och Elin sovde i Carros säng och Filippa sovde på golvet. Sen gick vi upp 9 för jag och Vilma hade träning på morgonen. Så det blev inte mycket sömn inatt, bara 4, 5 timmar kanske. Men jag hade iallafall jävulskt kul! :D

Oj, ni kanske inte orkar läsa allt men.. Så ni vet kommer bilder i ett annat inlägg om ett tag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback