Eiffeltornet

Har varit ute hos Teddy och suttit i hans inhägnad och läst i typ 2 timmar, haha, hungergames kan man verkligen inte sluta läsa! :) Sen har jag suttit och kryssat till massa på en såndär facebook status, ni vet typ "Gilla så kryssar jag i: blablabla" och det tog typ 2 timmar det också så jag har inte hunnit blogga nu på kvällen så mycket. Men nu ska jag gå och sova så får vi se hur det känns imorgon. Just nu är jag asförkyld kan typ inte prata, det blir "Faddy" istället för "Fanny" och så.. Men vi får hoppas att det försvinner över natten. :) Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Emilia & Linn ♥

Vilken fin blogg du har! :-)



Det skulle vara kul om vi kunde kommentera på varandras bloggar lite då, då. Alltså vi på din och du på våran. Kommentarer är ju alltid kul, eller? ♥

2012-05-29 @ 15:37:55
URL: http://linemi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback