Kan inte sova

Ååh, kan verkligen inte sova!! Förstå låg jag och läste i typ en timme och sen försökte jag sova men det gick verkligen inte. Det är för varmt, det rinner i näsan, min mun är torr, jag kan inte andas genom näsan heller, hela framkroppen brinner (har typ brännt mig på magen) och täcket korvlar sig.. Det är så konstigt för hela dagen har jag bara velat lägga mig ner och sova och nu när jag äntligen kan göra det så går det inte. Är varm i hela kroppen typ så helt plötsligt gick jag upp och smörjde in mig i typ sånhär after sun kräm så att kroppen ska "kylas" ner åså. Och nu sitter jag med fönstret öppet och täcket på vädring.. Nu måste jag nog försöka somna om jag ska orka upp imorgon. Godnatt!
Tur att jag gick och la mig innan 10, annars hade typ klockan varit 2 nu om jag hade lagt mig senare.. :O

HAHA, vet inte riktigt vad jag tog för bilder...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback