Somrig frisyr

Vet att jag typ inte har bloggat något idag, men men.. Jag har iallafall solat i över 1 timme, liiite bikinirand börjar synas nu :D Så jag ska försöka sola i typ 1 timme minst varje dag, då det är sol alltså så kanske man inte behöver brun utan sol på skolavslutningen? :) Så vi får hoppas på sol! Jag har också varit och ätit på restaurang med mamma, resten av familjen är bortresta. Sen åkte vi till Vilma och hennes familj för hennes brorsa fyller 18 idag. Så vi åkte från matbord till matbord så nu är jag verkligen spymätt. Jag mår lite bättre nu, har inte ont i halsen som jag hade tidigare men är fortfarande förkyld och hängig åså så vi får se om jag går till skolan imorgon. Hoppas ni har haft en bra helg, det har jag haft! :D

Testade göra en söt, somrig frisyr idag: (man ser inte så jättebra men ändå)



Kommentarer
Postat av: Emilia

du + flätan = fin;D<3

2012-05-29 @ 10:44:18
URL: http://emiliaagranqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback