Bakom den där tanten!

Efter skolan stannade jag kvar ett tag och jobbade (nörd typ), nä men väntade på att Elin och Vilma skulle sluta så jag kunde lika gärna jobba så jag slipper sen. När dom hade slutat tog vi bussen till stan men Vilma, tråkig som hon är bytte bara buss i stan och for hem. Jag och Elin köpte en present till hennes mamma som fyller år snart och så gick vi omkring och typ bara härjade.. :D AHAHA Kom nyss hem och ska bara fixa till mig lite och sen ska jag med familjen på allstar och äta middag. :) Senare ikväll ska jag vara med Vilma och Elin, kommer ju inte träffa Elin på två veckor sen!! hur ska vi klara detta..

Kommentarer
Postat av: Vilma

Nae jag är inte alls tråkig -.-

2013-02-15 @ 19:06:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback