tjatigt

Fyfan vad trött jag är asså.. Vet inte om jag orkar gå på träningen, har också dragit på mig nån slags förkylning, har slem i halsen och också ont.. Fuucklife. Sen blire ju alperna om två dagar, åh gud. :'D Idag vare nån snubbe på skolan som berättade lite om gymnasieval och sånt, det är ju fan inte länge kvar, mindre än ett år.. Börjar få lite ångest redan nu....
 
Imårn efter skolan ska vi ju ha klasskväll och idag fick vi veta att vi typ ska ha rollspel, eller vad man ska säga, man fick ett brev där det stod vem man skulel vara och vad man ska ha på sig osv. Så när jag kom hem har jag letat kläder till det. Har också packat lite. Nu ska jag snart äta middag och sen vila så att jag orkar gå på träningen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback