visste ni att det kan regna grodor?

Har fortfarande hosta och ont i halsen så jag var hemma från skolan idag, det har inte blivit så mycket bättre men jag ska ändå på klasskvällen ikväll. Nu ska jag börja fixa mig, är bara jävlgit seg eftersom jag har legat hemma i sängen hela dagen och degat.. Klasskvällen pågår ju till 01.00 men flyget går 6 imårn så jag och Vilma måste åka hem lite tidigare så att vi får några timmars sömn iallafall.. Hinner inte blogga mer innan resan heller, så jag får hoppas att alla får ett bra lov (de som har lov nästa vecka då). :) Har inte heller hunnit/orkat göra nå tidsinställda inlägg så bloggen kommer stå tom hela nästa vecka. Men jag kanske lägger upp lite bilder på instagram så följ mig där om ni har lust, fannydjohansson :)

HAHA ASSÅ DÖR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback