Man måste betala för att komma ut

 Asså fan det kommer bli en stressig vecka, på onsdag har jag både SO och NO prov, har inte och ska inte plugga ett skit till NO provet för jag fyller år imorgon och jag tänker då fan inte plugga då. Sen har vi inte ens fått veta vad som ska var med på provet så har inte kunnat plugga idag. Jävla dålig stil. Imårn har vi egentlien träning 16-17, fast funderar på skippa den och baka tårta med Elin och Vilma istället, man fyller ju inte år varje dag.. Fast hatar att missa träningar får typ ångest men.. :) Sen är det innebandyavslutning 18-19 och den ska jag gå på iallafall. :)
 
hahah elin bah börja locka filippas hår påväg hem från idrotten..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback