men jag är 15!

Vid halv 9 tiden tog vi bussen till stan och hoppade på en buss som vi trodde gick till porsön, sen visade det sig att vi hade åkt fel, vi var tvugna att kliva av bussen eftersom det var sista hållplatsen, men då frågade vi chauffören vart porsöcentrum är och då sa han att vi kunde få skjuts med han så då fick vi det HAHA, när vi kom dit mötte vi upp lite folk på ica och köpte lite gott (det blev inget för oss för vi fick inte köpa energi dricka -.-). Sen gick vi hem till en av dom och såg film. Kom hem vid halv 12 ungefär, nu ska jag gå och lägga mig så att jag orkar upp imårn. Jag, Vilma, Filippa och Elin ska till stan och fira Elin med bio, restaurang och shopping, så det blir najs! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback