Teddy

Tjjoo :)
Felicia har precis åkt hem. Nu ska jag börja på en ny header ;) Den kommer nog också vara ganska somrig, även fast det börjar bli höst. Men jag har inga höst bilder ännu. Men det kommer nog någon höst header senare på hösten. Jaja, nog om det.



Idag har jag och Felicia badat, det var väldigt kallt i vattnet med det var kul att bada ^^ Vi hade också med oss picknick til stranden så vi satt och käka bullar och saft på stranden. :) Hihi. Och så har vi byggt hinder till Teddy, han kunde hoppa ganska högt, men han är så liten ännu så han får väl lära sig. :) Och sden har vi bara chillat, inte gjort något speciellt egentligen. ^^ Men nu sak jag som sagt börja på en header. Så jag måste nog börja nu om jag ska hinna göra klart den idag. ;) Så förhoppningsvis så kommer en ny header upp idag. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback