Solnedgång


Hejhej :)
Efter träningen så spelade jag, Felicia, Ida, Julia L, Julia H och Becca fotboll :) Eller aa, vi körde rövdunk :') Sen gick Julia L, Becca och Felicia hem och då kollade jag, Ida och Julia H på match. P99 mötte typ Älvsbyn eller nåt. Sen hade vi vattenkrig, Julia snodde min vattenflaska och så gick hon och fyllde på vatten i min och hennes flaska sen sprutade hon det på oss :O Elakt av hon :) När matchen var slut så gick jag och Ida hem till Ida. Och åt kykling och ris, hoppade studsmatta, såg på robinson och rensade hennes kläder :) Jag kom hem för typ en halv timme sen. Då åt jag mackor och nu sitter jag här och bloggar :D Aa, men nu ska jag typ duscha och jag kommer inte blogga nåt mer idag så jag säger godnatt och hejdå nu. Snäll som jag är bjuder jag på en bild som jag tog i början av sommaren, på skolavslutningsdagen till och med! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback