Jag och Teddy #3


Tjoo (: Jag ska nog ta en ganska tidig kväll idag. Vi har sovmorgon också imorgon till 10.15, chill! :) Vi har också bara 3 lektioner, SO (fast det är i 2 timmar, men vi brukar ta en rast), Svenska och idrott. Jag ska nog ligga och läsa ett tag innan jag sover, okej jag gör nästan det varje dag. ^^ Jag läser en väldigt spännande bok just nu, vet inte riktigt vad den heter men det är en serie, finns typ 13 böcker i den serien och den är iallafall väldigt bra ;) Jaja, nog om det. Bjuder också på en bild som Elin tog i lördags på mig och Teddy, men det kommer fler ;D Jag bloggar inget mer ikväll. Godnatt! :)

Kommentarer
Postat av: Laura

Så fuskigt!!^^

Söta ni är!!;*<3

2011-10-11 @ 17:58:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback