Bloggtips

Tänkte tipsa på några bra bloggar jag läser :D

Carrosbeauty
Hon ger b.l.a smink och många andra tips på bra produkter och sånt.

Juliahofsweden
Juliah skriver om sitt liv, där hon har förlorat 3 familjemedlemmar och så ger hon massor av tips på olika saker.

Lillalie
Bjuder på outfitbilder, mode och klädtips.

Hannalovisasol
Skriver om sitt liv som ginger, har massor av roliga tävlingar och visar outfitbilder.

Här är några bloggar som jag tycker är bra och intressanta. Sen läser jag såklart mina kompisars bloggar och några andra stora bloggar, och lite mindre bloggar för den delen. ^^





Kommentarer
Postat av: Fanny

Hej Fanny!

Maja Näsman som går i ditt/dina lag går också i min klass:)

2012-04-01 @ 20:42:02
URL: http://fannysblogg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback