Grattis Vilma!!

Det här inlägget är till Vilma, så ni andra behöver inte läsa om ni inte vill ;)

Idag fyller underbara bästavännen Vilma 14 år! Helt otroligt. Vi har kännt varandra 12 år, eller kanske 11. Över ett decennium iallafall, asså det låter helt sjukt mycket.. Och det är det också! Var vi inte nyss 5 och lekte med barbie och melodifestivalen och planerade att bo i en stor villa när vi flyttar hemmifrån? Känns så iallafall. Har så otroligt mång minnen med dig.. Jag kommer ihåg när vi tummade på att ALDRIG bråka. Gulligt. Men det har vi gjort, flera gånger.. Men vi har alltid blivit vänner igen. Ibland känns det som att man aldrig kommer bli det igen. Men vi ska alltid vara vänner, livet ut! I äkta vänskap behövs det också att man bråkar ibland. Och det här är verkligen äkta vänskap. Jag kan lita på dig till 114%, du vet allt om mig.

Kommer du ihåg när vi satt på en byrå och jag höll på ramla och tog tag i dig och så föll båda baklänges och slog örat i ett element. Konstigt att båda gjorde det, för elementet var ju bara på en sida. Men båda gjorde faktist det! Och när du lärde mig cykla. Eller ja, man kan säga att det var du som lärde mig nästan. Eller när vi alltid spionerade på bilar.. Och på ötå marknaden när vi åkte virvelvinden 20 gånger per dag.. Och vattenhissen.. Och för någon månad sen när du skulle plocka bort tårtljusen från handlingsvagnen och paketet gick sönder och allt ramlade ut. Jag typ garva ihjäl  och du fick panik och bah "shit vad ska vi göra", och försökte gömma vagnen när en från personalen gick förbi. Asså jag dog seriöst av skratt! Och när vi var i Turkiet 2010, det var asskoj! Saknar!!

Varje gång vi var med varandra drog vi ut hela mitt lekrum, precis ALLA saker. Men vet ni vad, vi hade alltid så himla kul! Det var värt den där 1 timmes långa städingen efter att vi hade lekt klart. Helt klart värt det!

Alltså jag har så sjuukt många minnen med dig, det skulle ta 23 timmar att berätta om alla fantastiska minnen vi haft tillsammans. Vi har alltid haft så kul när vi har varit med varandra... Saknar den tiden, för jag tror att du också känner att vi glidit ifrån varandra litegrann på sista tiden, vi är ju med varandra på skolan och så. Men nästan aldrig hemma längre. Vi får verkligen inte glida ifrån varandra!! Men jag vet att på sommarlovet kommer det bli bättre, när vi är lediga. För nu är har det varit så mycket i skolan och du skulle ju till USA och allt. Så vi har helt enkelt inte hunnit. Men vi MÅSTE vara med varandra när du kommer hem!!
Hur fan ska jag klara mig sen när vi ska börja på gymnasiet, hur fan ska jag kunna vara utan dig?

Du kommer alltid ha en del av mitt hjärta, älskar dig bästavännen Vilmus Svensson/Vilmis<3333

Grattis på födelsedagen Vilma! <33










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback