heyho!

Vad är ditt mellan-namn? Har två, Vilhelmina och Desirée eller hur fan det stavas? HAHAH

 

Vad skulle du vilja heta i förnamn? Fanny är helt okej

 

Vad tror folk om dig? Att jag är random???

 

Stämmer det? jåfyfan

 

Är du i ett förhållande nu? nje

 

Gillar du någon just nu? hmhm jo

 

Har du varit olyckligt kär? nej

 

Hur imponerar man på dig? få mig att skratta

 

Bor dina föräldrar tillsammans? ja

 

Vem vet mest om dig? Elin och Vilma

 

Vad gör du på fredagskvällar? chillar, är med mina kompanjoner

 

Bästa filmen du någonsin har sett? finns för många

 

Har du haft sex med fler än 5 personer?

 

Största dröm i livet? komma långt inom nån sport, kanske inte största dröm men en dröm..

 

Har du testat droger? nej fö fan

 

Röker du? ne

 

Snusar du? ne

 

Saknar du någon just nu? ja..

 

Hur mår du idag? braa :))

 

Hur många tabletter tar du dagligen? it nå

 

Vad gjorde du för exakt ett år sen? levde livet

 

Bästa minnet från sommaren? har många fina minnen, men när mina brudz var i min stuga var jäkligt kul :)

 

Senaste landet du besökte bortsett från Sverige? Finland med Laura å Henny :D

 

När var du där? på höstlovet

 

Är du rasist? nje!

 

Har du helt svenskt ursprung? ja

 

Om nej, vart kommer du ifrån? -

 

Föredrar du svenska eller utländska killar? faller inte för killar från nåt speciellt land precis..

 

Ser du fram emot någonting just nu? julen å nyår

 

Sköter du skolan? jaadå

 

Vad hade du för betyg förra terminen? hade it betyg då

 

Vad är det bästa du fått på ett prov? B??

 

Vilket ämne var det? spanska och NO typ (HAHA)

 

Har du fått ig på ett prov? tror inte det

 

Har du spelat/spelar du i ett band? höh, nä

 

Anser du dig vara intelligent?  shjoo

 

Vilken har vart den bästa tiden av ditt liv? assåååå... saknar iallafall tiden då Linnsor å Carlos gick på monte...

 

Vilken va den värsta tiden då? har ingen "värsta tid" typ?

 

Har du mått jättedåligt psykiskt? neyy

 

Har du skurit dig eller gjort dig själv illa på nått sätt? na

 

Har du haft sömnproblem? inte precis

 

Hur ofta gråter du? inte så ofta

 

Vad gör du när du mår dåligt? pratar med nån kompis och stänger in mig på mitt rum

 

Vem vänder du dig för att prata med när du mår dåligt? mina vänner..

 

Vilken klass går du i nu? 8an

 

Vilken skola? Montessori 

 

Har du varit otrogen någon gång?

 

Har någon varit otrogen mot dig? nej

 

Är du stolt över dig själv? som fan!

 

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag? ha mössa på skolan -.-

 

Vad är det bästa med dig enligt dig själv? inte bryr mig om vad andra tycker, bara jag har kul :))

 

Vad får du ofta komplimanger för? min klädstil, HAHA?

 

Har du lätt att få folk att skratta? shjou

 

Cider eller öl? en bira på krogen sitter aldrig fel!

 

Har du några talanger? många ;) ojdå..

 

Är du kompis med dina syskon? hahha jorå, Marre är min bästis!

 

Vad står det i ditt senaste sms? "svara då" HAHAHAHHA , eller asså det senaste jag fick så ståre så?

 

Hur lång är du? typ 160 minst

 

Vilken storlek har du på kläderna? olika, endel kläder gillar jag om dom är stora och då tar jag oftast en större storlek så det beror helt på vad det är förnå :D

 

Är du blyg? ja jaaag vill leva jag vill döööö i luuuleeee!

 

Beroende av: mina vapendragare.

 

Har du svarat ärligt? fackkhh åff!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback