Min fina tjejor ♥

Hejsan! :) Idag har vi ju haft cup. Vi hade 3 matcher, vann 2 och förlorade 1. Jag är iallafall jättenöjd över mitt spel. Är helt slut nu! På vägen hem köpte vi hamburgare så det blev lyxmiddag idag, haha :) Sen tog jag ett varmt, långt bad och gjorde hårinpackning och peeling. Nu ska jag måla naglarna och se på film. Imorgon och på tisdag har vi studiedagar. Vi har fått hem lite jobb som vi ska göra, men jag kan iallafall ta lite sovmorgon. :D Och så slipper vi slöjden.. Hoppas att ni har haft en superbra helg, det har iallafall jag :D

Bild på mina fina tjejor :D (denna bild är tagen efter en fotbollscup, men det är ju ändå samma fina tjejor ♥)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback