Frågor

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
- Ja, massor av saker. :)


Har du några nyårslöften?
- Jag ska ha godislöfte, fast det är inget nyårslöfte egentligen..


Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
- Nej

 

Vilka länder besökte du?
- Kroatien, Bosnien, Montenegro och Finland.

 

Vad önskar du att du inte gjorde?
- Kanske att jag khälsade påöpte min mobil, för om jag inte hade gjort det så hade jag kanske köpt en ny mobil nu och då hade jag köpt en bättre mobil.

 

Bästa minnet från 2011?
- Har jättemånga bra minnen. Men det är kanske när jag hälsade på hos Laura i somras och när jag fick Teddy. :D ♥ Och när vi var i Kroatien, Montenegro och Bosnien.

 

Bästa köpet?
- Teddy såklart :D Fast det var ju mamma och pappa som betalade men ändå..

 

Vad spenderade du mest pengar på?
- Kläder kanske.. Eller smink. Eller nej, julklappar spenderade jag mest pengar på :P


Gjorde någonting dig riktigt glad?

- Njaa.. Jag var riktigt glad när jag hade köpt Teddy.. :)


Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

- Gladare kanske, eller lika som tidigare år.


Favoritprogram på TV?
- Inget, ser inte så mycket på TV.

 

Är det något du saknade 2011 som du vill ha år 2012?
- Nej, inte vad jag kommer på nu.

 

Vad ser du mest framemot med år 2012?
- När vi ska till alperna, sommaren (då ska vi till Laura igen och då ska Henny följa, kanske).


Kommentarer
Postat av: Emelie - TÄVLING

Hejsan! har en tävling uppe på bloggen nu! Var gärna med! du kan vinna en gratis design! :)



direktlänk: http://macrofotoo.blogg.se/2012/january/design-tavling.html

2012-01-02 @ 19:28:07
URL: http://macrofotoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback