Börjar våren närma sig?

Alltså gud vad jg längtar till sommaren! Här upp i kalla Norbotten har vi inte fått så mycket vårkännslor ännu. Det är fortfarande SUPER MYCKET snö kvar. Men alltså gud vad jag längtar till sommaren! Sommaren 2012 kommer  bli den roligaste någonsin, jag vet att man säger så varje år men jag är helt säker på att den här sommarn kommer bli roligast. Jag har redan planerat in massa galet roliga saker till våren och sommaren. Tänk på alla glassar man ska äta, hur mycket man ska bada, sola och bara njuta av att det är sommar. Fyfan vad nice!!! :D

Kommentarer
Postat av: Felicia :)

Och tänk på alla glassar man ska "stoppa" upp i varandras ansikte ;DD<3

2012-03-15 @ 07:54:07
URL: http://feliciiiaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback