chalalala chalalala weeååh luleå

Igår: Idag har jag bara... sen hann jag inte skriva mer för då kom Felicia (jag tänkte faktist blogga). Vi var iallafall och såg min brorsas innebandymatch med Julia, sen for jag och Felicia och köpte b&j och sen hem till mig och såg GG. Vi gick och la oss vid 1, men sen pratade vi till 2 typ.
 
Idag: Vi skulle vakna vid 11 men sen somnade jag om.. Men vid 12 gick vi upp, åt frukost, duschade och sen fixade vi oss. Halv 3 kom Julia och vid 3 åkte vi till coop arena. Matchen var fett! Lule vann med 8-1, asså fyfan vad bäst! Stämningen var grym också, alla bah skrek å hoppade runt :D Efter matchen gick jag och Felicia och åt på donken, sen gick vi hem till mig och såg GG och typ kollade på videos :) Sen gick hon hem vid 9. Ska snart sova tror jag, har huvudvärk och imårn har vi match mot boden. Såå... gonatt :) Bilderna är tagna av Felicia :)
 
hahah gud vad ful, men orka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback