Muffinsätartävling

Kvällen igår var skitkul. När Elin å Vilma kom (Filippa ångarde sig) så gick vi till konsum och köpte lite gurka och dipp. Jag och Elin började skrika att Vilma var Ove Sundberg när hon inte köpte en påse och sen fick vi en gratis, HAHHAHAHAH :D Påvägen hem därifrån så hände en annan rolig sak, kanske inte ska säga vad för ja.. det var lite fail...HAHAHAHHAHA men vi dog typ. Herregud. Sen när vi kom hem till mig gjorde vi iordning för filmen och precis när vi skulle börja se New Moon så fick Vilma ett sms om att hon skulle hem. HAHAH, fast sen stannade hon ändå lite längre. Jag och Elin såg klart filmen och sen gick vi å la oss.
 
Idag har jag och Elin pluggat hela dagen och haft muffinsätartävling. Elin vann. :( HAHAHAHAHHAHAH döör vad kul vi har haft! :D Nu ska jag snart se hockey och så ska jag träna litte :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback