första snön

ja det snöade igår, fast idag regnade det så jag tror att endel for bort.. :(
Gud vad jag känner mig dålig eftersom jag inte har bloggat de senaste dagarna.. Har haft fullt upp, igår.. ja minns inte vad jag gjorde, men.. Och idag gick jag till Elin efter skolan, när kom hem åt jag middag och ja, nu ska jag byta om till träningen. Har pluggat lite spanska ocså eftersom vi har prov imårn, som vanligt lämnar jag det till sista dagen, hahah :) Men tycker det där sitter ganska bra så. Efter träningen blire bara att duscha och sen sova direkt nästan eftersom den slutar 21.30, usch vad det jobbigt med sen träning tycker jag :P Ska redigera bilderna från i förrgår (?) som jag fotade också, men det får jag göra imårn eller nåt. Ha det bra! :)
 
Du gör min dag♥

Kommentarer
Postat av: Ebba

Saknar dig Semlan!! <33

Svar: Saknar dig med Bullen, ååh det var så länge sen!! Vi måste ses den här vintern så vi kan röja slalombackarna! :D<33
fannyuknow.blogg.se

2012-10-17 @ 20:15:38
URL: http://silverebba.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback