Jag har långa ben

Har typ bara chillat idag, fixat med designen/headern, sett PLL och film, städat (vafan?) och så.. Vid 20-21 tiden kom Vilma, vi provade mammas kläder och skor (eller jag gjorde det och hon skrattade åt mig) hahah, döör.. Sen skulle jag hänga upp en LHF halsduk på väggen och då råkade jag spilla ut en ask med typ 1000 nålar så sen fick vi krypa runt på golvet och plocka upp alla, lyckat! :) Efter det hann vi se ett avsnitt av PLL och sen skulle hon hem vid 23 ungefär. :) Sitter och dunkar musik just nu och ska snart sova.Imorgon har vi seriens första match och sen måste jag plugga fast glömde allt på skolan som vanligt. Fan också. Det kommer bli en jobbig vecka för vi har både prov i engelska och spanska, orka...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback