Biff

Igår efter vi hade slutat gick jag och Vilma och drog en fika medans vi väntade på bussen. Sen följde Vilma med mig hem och vi ringde runt och sökte praoplatser, fast det sket sig. Sen försökte vi plugga men det sket sig också. :) När mamam kom hem åkte vi till media markt och mamam köpte en kamera åt mormor och morfar och jag fick ett nytt mobilskal. På vägen hem stannade vi och åt skräpmat, hahah men uschdå :) När vi kom hem så försökte vi plugga igen men det gick inge bra så då åkte Vilma hem och då äntligen fick jag lite plugg gjort.. Haha
 
Sen vare träning, det var kul och efter träningen så hann jag se andra halvleken av Sverige-Argentina medans brorsan körde ett spontant hårt styrkepass med mig, hahah :D När matchen var slut var klockan typ 23 så då duschade jag och sen gick jag och la mig. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback