Häng upp det ni river ner!

Har typ fett många prov och sånt i veckan så behöver typ plugga varje dag. Så vi får se hur bloggningen blir. Eftersom vi inte har haft en spanskalärare sen jul så brukar vi typ bara chilla eller åka in till stan eller nåt på spanskalektionerna och idag efter idrotten tänkte jag, Elin, Filippa och Emilia gå till Filippas farmor och äta lunch (på spanskalektionen, tyskan var också inställd) och sem när vi hade handlat och precis skulle börja laga mat så ringde Julia och sa att det var en spanskalärare. Fan vad less vi blev asså.. Men vi sket i spanskan och lagade pannkakor istället, sen hade vi 15 min på oss att diska, städa undan allt och gå till nästa lektion, och det tar 15 min att gå så jaa vi vart lite sena.. haha :) Nu ska jag plugga och träna resten av kvällen.

Kommentarer
Postat av: Filippa

HAHAHA JAG SER SKELÖGGD UT!!

2013-02-04 @ 19:18:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback