Teddy innomhus

Hejsan! :) Sitter i badrummet med Teddy :) Jag har damsugit så att han ska kunna vara här inne. :D han är för söt! Just nu ligger han ner och slickar sig på tassen :') Och nu börjar han krafsa på golvet och ställa sig på bakbenen ♥




Det kommer förmodligen andra bilder senare idag eller imorgon som jag har fotat med kameran :) Fast kameran har bara jättelite batteri kvar så jag vet inte om jag hinner ladda upp bilderna innan batteriet tar slut. Men annars får jag ladda kameran över natten och ladda upp bilderna imorgon. Om det ens det har blivit nå bra bilder, han rör sig nästan hela tiden den rackarn :) Nu ligger han och vilar vid mina fötter. :')♥ Han är bara för söt!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback