Ormberget

Idag hade vi ju friluftsdag på ormberget med skolan. Man var indelade i grupper och så skulle man göra olika "uppdrag" och sånt. Det var faktist kul! :) En sak var att man skulle knyta ihop sig med dom andra i gruppen och sen skulle man plock blåbär, det gick sådär, ibland gick alla åt olika håll och då drogs snöret åt så att man typ ströps (asså man hade knytit runt magen) och sen skulle vi gå upp och sen springa ner för backen på ormberget och då bah ramlade Vilma och alla fortsatte springa så hon bah släpades med och sen gick snöret sönder så jag fick hålla Simon i koppel, AAHAHAHHAHAH :D
 
Bilder av Emilia och Felicia  (klicka på namnen för att komma till deras bloggar)
 

Kommentarer
Postat av: Felicia Edunger

Vad har hänt med din blogg? :O

Svar: Vadå hänt? för min är den som vanligt :0
fannyuknow.blogg.se

2012-08-23 @ 18:07:57
URL: http://feliciiiaaa.blogg.se
Postat av: Anonym

För mig är typ ett inlägg på sidan där sidomenyn brukar vara, och sidomenyn är längst ner :O

Svar: Ja så brukar det vara ibland för mig också, men det brukar försvinna sen..
fannyuknow.blogg.se

2012-08-23 @ 22:09:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback