Bra söndag!

Hejsan! Förlåt att jag inte har bloggat idag. Har inte haft tid för datorn eller bloggen. När jag vaknade ringde Henny och vi bestämde att vi skulle träffas och fota lite. Så jag gjorde mig iordning och 2 timmar senare möttes jag och Henny och hennes hund Taio och fotade. Sen gick vi hem till Henny och drack varm choklad. :) Sen målade vi naglarna och såg på film. Och huxflux var klockan 17 och jag åkte hem, åt middag och bytte om för träningen. Efter träningen åkte jag hem, duschade, smörjde in mig och sånt. Och nu sitter jag här och skriver samtidigt som jag lyssnar på musik. En bra söndag har det varit. :D Imorgon är den en ny vecka. Är ganska taggad. Ska försöka hinna in till stan och köpa lite saker, någon dom vill följa? Hör av dig isåfall! :) Till helgen ska jag vara med Julia och Felicia. Ska bli superkul! :D Så jag längtar dit. :) Nu ska jag snart gå och sova så att jag orkar upp imorgon. ^^ Så jag säger GODNATT nu. :) ♥
Bild på naglarna som jag målade idag hos Henny kommer i ett annat inlägg. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback