14 juni - första doppet!

Har haft en sjukt rolig dag med sjukt fina tjejer! På dagen har jag ju varit med Vilma och Becca, vi gjorde det jag skrev i förra inlägget, vi gjorde även hemmagjorda isglassar och satt och åt dom i solen. :) På kvällen åkte jag, Becca, Vilma, Julia, Henny och Ebba och tig första doppet, det brukar ju bli mycket tidigare men det har varit förjävla kallt i år! Men det var väldigt härligt iallafall, fast kallt vare! Henny badade inte utan hon tog med Taio till stranden och kollade på. :)


Kommentarer
Postat av: Ebba

Jag tog mitt första dopp den 11 juni :D
Vi skulle prova att paddla kajak på idrotten, och jag var inte så bra på det så hela välte och så fick jag mig ett litet dopp i det inte-alls-varma vattnet i storsjön!;)<3

2012-06-16 @ 16:50:36
URL: http://silverebba.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback