Standard

Hejsan! Kom precis ut från dushcen. Har haft match tidigare, vi vann med 3-1 tror jag. Fast det gick inte så bra för mig tycker jag. Är så sjukt trött, får för lite sömn + att det är så mycket i skolan nu, det är skit stressigt! Jag hatar våra lärare. Nu ska jag göra lite skolarbete (standard) och sen ska jag se på någon bra serie eller nåt. Sen väntar sängen. Det blir nog ingen mer bloggning idag, godnatt! :)

Haha, som vanligt när jag ska försöka ta en bild så börjar jag röra mig och fara runt. :D

Kommentarer
Postat av: Becka [fotoblogg]

Otroligt fin header du har, & design på bloggen! :D

Eftersom du är intresserad av foto kanske du är intresserad av min fotoblogg full med coola, vackra & bra bilder!

Kolla in & kommentera vad du tycker om bilderna :D

Gillar du bilderna - följ bloggen!♥

Kramar♥

2012-03-28 @ 21:44:23
URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback