Överraskningsfest

Hejhej! Jag vet att det har varit jättedålig uppdatering, ända sen jag kom hem. Men anledningen är för att jag och Vilma har planerat en överraskningsfest för Elin. Jag har ju inte kunnat säga något om den på bloggen för då kanske Elin hade läst det. Jag frågade Elin om hon ville komma till mig igår och få en present och så, hon fyllde år i måndags. Och när hon kom så hade jag och Vilma fixat pizza, pyntat med massa ballonger och serpentiner, gjort en tårta, köpt chips, godis, läsk och massa annat. Så jag tror hon blev liite överraskad. :D Men vi hade iallafall en jätte rolig kväll med film, tårta, mini-spa och massor av annat. Såklart har jag fotat endel också. :) Nu åker jag in till stan med Ebba. :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback